Garantie

 

Obligaţiile de garanţie

ATENŢIE!!! GARANTIA acopera defectiunile de fabricatie sau viciile ascunse ale pieselor /subansamblelor, precum si a erorilor de montaj ale acestora.

Termenul de efectuare a serviciului de garanţie conform legislaţiei în vigoare este de 15 zile în cazul defectelor neesenţiale produsul poate fi  returnat clientului într-o perioadă mai scurtă de timp. Persoana care predă maşinile (utilajele) la service se consider ca fiind împuternicită de proprietar pentru a lua decizii referitoare la acceptul sau refuzul reparării maşinilor.

În cazul reparaţiei post garanţie devizul de cheltuieli va fi transmis clientului şi achitat preventiv de a începe lucrările de reparaţie.   

Garantia NU acopera uzura normala a masinii precum si defectarea acesteia din cauze neimputabile producatorului (transport sau depozitare incorecta, alegere gresita, neutilizararea produsului conform datelor tehnice si a instructiunilor de utilizare inscrise in cartea tehnica ce insoteste produsul, utilizarea unor accesorii necorespunzatoare, suprasolicitare peste parametrii indicati, absenta intretinerii periodice, utilizarea unor uleiuri necorespunzatori).

Obligatiile clientului:

  • Sa prezinte in original CERTIFICATUL DE GARANTIE si o copie a CECULUI DE CASA sau FACTURA;

  • Sa dovedeasca concordanta intre datele de identificare ale produselor (cod produs, serie produs) si cele inscrise in CERTIFICATUL DE GARANTIE;

  • Sa indice datele de contact în CERTIFICATUL DE GARANTIE  pentru remedierea întrebărilor prin telefon a cauzelor defectelor apărute сu reprezentantul service;

  • Sa asigure pe perioada de garantie integritatea produsului impotriva: lovirii, strivirii, patrunderii de corpuri straine in produs etc.;

  • Sa utilizeze surse de alimentare conform datelor tehnice cu respectarea tuturor normelor de protectia muncii;

  • Sa nu permita demontarea produsului decat de catre unitatea service autorizata pentru rezolvarea cazurilor de garantie.

  • Sa asigure intretinerile periodice ale utilajului/produsului.

  • Sa utilizeze numai piese de schimb originale (perii carbon, filtre de aer, ulei si combustibil, bujii, curele de transmisie, rulmenti, mandrine,cabluri de alimentare etc)

  • Sa solicite rezolvarea reparatiei ca fiind caz de garantie in momentul prezentarii pentru remedierea defectiunii produsului.

Pentru defectele survenite datorita nerespectarii obligatiilor clientului, clientul va suporta atat cheltuielile de constatare, cat si pe cele de inlocuire a pieselor defecte in cazul optiunii repararii utilajelor

Obligatiile departamentului service:

  • Sa faca constatarile necesare obtinerii unei evaluari a defectelor semnalate de client intr-un timp cat mai scurt timp.

  • Sa prezinte clientului cauzele care au dus la defectarea produsului in cauza.

  • Sa semnaleze clientul pentru eventualele deficiente in utilizare.

  • Pentru defectele de fabricatie, inlocuirea pieselor defecte se va face fara costuri suplimentare din partea clientului.

  • Sa prelungeasca termenul de garantie cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei pana la repunerea in stare de functionare a produsului.

Reparaţia se efectuează la centrul autorizat de servicii, situat pe adresa: Chişinău, str. Alba Iulia 75/17 tel 51-56-72